21-jarige scheurt luchtpijp door wodka

scheurt luchtpijp door wodka
Megan Thomason raakt voorlopig geen drank meer aan. De 21-jarige studente moest na een avondje wodka drinken zo lang overgeven dat ze haar luchtpijp scheurde.

Toen Megan Thomason, uit Barlby in Engeland, uit was in een bar besloot ze te profiteren van de wodka die in de aanbieding was. Na aardig wat glazen wodka met cola, bleek de mix alleen niet zo goed te vallen. De studente moest maar liefst 24 uur lang overgeven. Van de dokter kreeg ze iets tegen de misselijkheid, maar het medicijn werkte niet en daarom werd Megan naar het ziekhuis gebracht.

In het ziekenhuis kwamen de artsen erachter dat Megan Thomason haar luchtpijp had gescheurd. Ze had last van subcutaan emfyseem, waardoor haar gezicht en nek enorm opgezwollen waren. Het was zelfs zo erg dat de doktoren even dachten dat het meisjes zou stikken.

Bijna dood

Nadat ze een week in het ziekenhuis had gelegen, ging het weer beter met haar. Inmiddels is Megan Thomason helemaal hersteld, maar van de drank blijft ze af. “Ik wil mensen waarschuwen voor de gevolgen van comazuipen. Sommigen klagen over een kater, maar ik was bijna dood. Als ik iets had gegeten, had ik bloedvergiftiging kunnen krijgen of ik had kunnen stikken,” vertelt ze aan de Daily Mail.

Over de auteur

Leave A Reply

css.php