Brand in flat van Liam Payne van One Direction

Brand Liam Payne One Direction
In de flat waar Liam Payne van One Direction woont, was onlangs brand. Hierbij raakten 3 vrienden van de zanger gewond.

Maandagavond is op het balkon van het appartement van Liam Payne in Londen brand uitgebroken. Een vriend van de One Direction zanger vulde een terrasverwarmer met gas, maar er ging alleen iets mis. De terrasverwarmer ontplofte, waardoor de man en het terras in brand volgen.

Liam Payne, die volgens The Independent niet aanwezig was toen de brand uitbrak, vergezelde zijn vriend in de ambulance. Het slachtoffer liep door het ongeluk brandwonden op aan zijn handen en gezicht. Naast hem raakte ook nog een andere man en een vrouw lichtgewond.

Foto via PRPhotos

Over de auteur

Leave A Reply

css.php